tisdag, mars 17, 2009

Vad gör alla vanliga människor hela tiden?

Jag vet inte.

Det enda jag vet är att de kan omöjligt vara så inskränkta som jag är just nu.
Det här är vad jag företar mig dagligen:

Sover.
Kliver upp alldeles för tidigt.
Duschar och på med kläder för mig och Ida.
Frukost för mig och Ida.
Åker till jobbet.
Jobbar.
Hämtar Ida på dagis.
Försöker få Ida att sova en stund när vi kommer hem.
Skyndar mig att laga mat medan hon sover.
Middag. Förhoppningsvis alla samtidigt, men det ska man inte hoppas på.
Försöker hålla Ida vaken tills det är legalt att gå och lägga sig, typ kl halv sju.
Diskar och allt som oftast även tvättar.
Kraschar i soffan.
Sover.

Osv...

Det är typ det.
Hur kul är det?

Vad gör ni??????

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag måste meddela att tvärr ser mitt liv ut precis likadant men utan ett barn, suck vad har hänt med all den energi man hade förr?