torsdag, mars 19, 2009

Torsdagkväll

Hur kommer det sig att så fort man inte vet vad man ska skriva som rubrik, så skriver man automatiskt dagens namn inkl vilken tidpunkt det ungefär är?
Inte "blommskott" eller "soffliggning" eller "ännu en hockeykväll" som detta inlägg också skulle kunna heta, utan just Torsdagkväll.

Möjligen för att det är just torsdagkväll =)

Och vi ligger i soffan.

Och ser hockeysemifinalen Skellefteå-Färjestad.

Janne har jobbat häcken av sig i veckan, och min tur stundar till helgen.
vi är värda en soffliggning.

Övriga saker som har hänt i veckan:
- Timrå utslaget ur slutspelet =(
- Värmen börjar fortplanta sig från vårsolen till vardagsrummet, vilket betyder extra döda blommor väldigt fort.
- katten börjar tillbringa mer tid ute än inne, och lämnar spår av jordhögar när hon väl går in *morr*
- Ida bryter ihop varje gång jag lämnar henne på dagis, vilket får en att känna sig som världens sämsta mamma.
- jag har klippt mig!!! Det tog dubbelt så lång tid som vanligt, vilket säger något om den pälsmössa som satt på huvet. Men nu är den borta!!!
- Jag har gått till dagis med broddar.

ja det är väl ungefär det som är värt att notera.
Laddar inför helgens möte med min favoritstyrelse. Vi ska även bowla häcken av oss på lördagen =)
wish me luck.

tjing!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ta det lugnt med bowlingen, för det kan sluta med kraftig träningsvärk. Det har ju hänt alldeles för många gånger...... :)

Anonym sa...

Broddar?!! Det är ju typ den största tantvarningen! Min mor vägrade, "-Inte före 50!" Nu när man frågar heter det: "-Inte före 60" :)