måndag, mars 30, 2009

Jo en sak till...

JAG VILL BLI FRISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please?

5 kommentarer:

Tjattrin sa...

massor med pigga på dig hälsningar från mig...som inte heller är så pigg.//C

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

du måste ta det lugnt, för annars blir du inte frisk. :) J

Britt-Marie sa...

Japp, jag litar på att du är helt piggelin nu till helgen, för Bruce och jag kommer som urlakade fiskar nu efter den här intensiva resan, så kom igen nu babe!

Helene sa...

Tror att det är en efterhängsen snuva som drabbat branchen. Själv har jag varit riktigt krasslig i två veckor och håller det äntligen på att ge med sig.

Inga snälla baciller i farten. Jag brukar sällan vara förkyld...

Se till å krya på dig ordentligt!