Vi ser hela stan från vårt vardagsrum och det ska bli intressant att se hur det ser ut under Lördagen den 28 mars kl 20.30-21.30.
För er som ännu inte har hört talas om det, så är det då som vanligt folk och företag, släcker sina lampor för att spara energi till förmån för klimatet.
Många har tydligen signat sig på earth hour-hemsidan, och det är över 1500 städer i 80 länder runt om i hela världen som är med.
Läs mer på http://www.wwf.se/
Jag undrar bara:
Vad händer när alla ska tända igen????????????????????????
2 kommentarer:
Ska bli spännande att se om ljuset släcks i Jerusalem nästa lördag kväll...där på andra änden på jorden...
Tänk om det blir ett stort strömavbrott vad roligt det skulle vara.
Skicka en kommentar