All regelbundenhet försvann i ett nafs, när jag tog det extremt dåliga beslutet att träna i måndagskväll, men en tydlig förkylningskänsla i kroppen.....
Jag behöver väl knappast säga att jag inte ens hann ut ur duschen innan förkylningen kastade sig över mig i affektion.... iallfall kändes det så.
I med ipren, näsdroppar, och andra skumma läkemedel, och i säng, så har förhoppningsvis eländet lättat.
Och så där ja.... torsdag idag och jag ser ljuset i tunneln, men efter en tvåtimmars skottsejour i morse, så känns det som om den är på till revansch.
Jag packar ner husapoteket och om ett par timmar bär det av till Vålådalen för att utbilda unga konfirmandledare.
jag har några frågor som kommer att besvaras inom de närmsta två dygnen:
Hur många timmar kommer det att ta extra att åka till åretrakten, än normalt idag?
Hur många kommer inte att komma fram i tid i morgon tills helgen startar med incheckningen kl 16?
Hur mycket kommer jag att få skotta fram hyrbilen borta vid Hertz?
Borde man ta med sig matsäck på vägen upp? tänker framförallt på mitt behov av mat vid regelbundna tider....
Ja den som lever får se.
jag hör väl av mig när det är läge =)
tjohej!
Det funkar också
8 år sedan
1 kommentar:
Trevlig resa! Kör försiktigt!
Skicka en kommentar