fredag, januari 01, 2010

happy njo jeer!

Nytt år, nya möjligheter =)
Eller så exakt samma möjligheter som igår, men det är bara det att man på nåt sätt får en extra knuff nu när man kan börja skriva 2010 istället.....?

well, gårdagen var iallafall väldigt trevlig, och jag kunde inte ha önskat nåt mer av årets sista dag.
Möjligen bättre väder och ett bättre minne, det blev en del missöden men förrätten (vårt ansvar detta år...) stod på bordet i utsatt tid =)

Startade dessutom det nya året med en rejäl sovmorgon, eftersom Ida sov hos farmor, så man ska inte klaga =)

Idag har det snöat ungefär ytterligare 40 cm, och jag tror att det är tredje omgången rejäl mängd snö som kommer från ovan på mycket kort tid.
vi har INTE skottat idag, utan vi väntar tills det slutar snöa. Med risk att vi blir insnöade om det fortsätter i den här takten.

En veckas ledighet kvar (ja eller iallafall några dagar...) och det lär vi väl hinna skotta på antar jag. Ett par kalas och en temakväll väntar också =)

Gott nytt år alla =)

Inga kommentarer: