lördag, januari 16, 2010

En bön

kl 23.40.
På bron över ån i centrala Uppsala.
En tjej:
"Guud, varför ska livet va så jävla orättvist för!!?!?!?"

Ja du, lilla vän....... tror du att vi skulle ha gått här på bron och mediterat över det om vi visste det?

Hör av dig om du kommer på nåt.

Inga kommentarer: