kl 23.40.
På bron över ån i centrala Uppsala.
En tjej:
"Guud, varför ska livet va så jävla orättvist för!!?!?!?"
Ja du, lilla vän....... tror du att vi skulle ha gått här på bron och mediterat över det om vi visste det?
Hör av dig om du kommer på nåt.
Det funkar också
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar