lördag, januari 09, 2010

Lördagkväll

Det är lördagkväll.
Jag sitter i soffan och sorterar in elektronikkomponenter i ett gigantiskt sortimentskåp.
Det är kärlek det, bara så att ni vet.

=)

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

*ler*

Kärlek på högsta nivå!!
Underbart...tänk vad livet förändras....andra gör andra saker på lördagskvällar...*ler*

JN sa...

Haha!
Jag har flera exempel både här och där på att dylika åtgärder förvisso är uttryck för kärlek MEN även ett sätt för att bringa ordning och skapa överblick!