Funderingar en fredagkväll...
Jag har i två veckor tränat två dagar i veckan.
Är det att beteckna som regelbunden träning?
Den här tjejen Kari i Mythbusters är är gravid... är det då nya eller gamla avsnitt?
Folk verkar ha irriterat sig på en rosa väska som Mona Sahlin har... hur orkar man bry sig om det?
Hur länge kommer det att dröja innan ordet Mantec betecknas som ett svärord?
Är vi förvånade eller förutsägbart uppgivna nu när Sverige har åkt ut ur Handbolls VM?
Om man bor hemma hos mamma, är 19 resp 22 år, och har fest för att föräldern är bortrest, räknas det då som FF-fest, fast man i lagens namn är vuxen?
Nån som har nåt tips på att bli av med blomflugor i huset???
Drives me crazy!!!!
Jag går och lägger mig...
Det funkar också
8 år sedan
5 kommentarer:
Ja, 2 ggr i veckan är definitivt regelbundet -- OM du fortsätter att göra det varje vecka...
Vad tränar du?
Blomflugor -- ett aber! Sök på Google och skriv Blomflugor, så får du upp "Blomflugor ta bort" och där hittar du massa tips -- insektsmedel verkar vara det effektivaste, miljövänligt med ättika eller med såpvatten på blommor och blomjord (det har jag använt).
Monas väska -- ja du -- det var väl för att den var riktigt dyr och för att den var en gåva...
*kram*
BM
ställ en kopp med en del ättika en del rödvinsvinäger på diskbänken. Dom försvinner men vart vet jag ej..
/Kajsa
Jag lovar att om du åker till sjukhuset och säger Mantec så är det en svordom, då blir folk mycket upprörda.
varför sover elias, 9 månader, aldrig långa stunder i taget nattetid är min stora fråga.
några tips?
kram Viktoria
Träning 2v. Nej, tyvärr. Men det är en god start (Min mormor gjorde morgongympa varje morron från 1930-nånting till 2000... där snackar vi regelbundet!)
What!? Är Kari gravid? Med vem? Snacka om myt som borde testas! Attans ... om det inte vore för att man tvingades skaffa fnörttiarton sportkanaler för att få tillgång till Discoverychannel så hade jag kunnat ta reda på mer fakta! *muttrar*
Monas väska var väl mer röd? Typiskt fjantigt - varför frågar ingen om Frippes vräkiga 20000-kronorsklocka!? (men han måste väl verka trovärdig på sin blåa kant förstås) INGEN hade ifrågasatt vad hans portfölj kostade!
Vad är Mantec? (ja jag har googlat. Kräks man av det?)
Vad är handboll? Något man grejar med i näven för att motverka stress?
Ja. F är alltid F. Bor man ihop med dem så är det alltså FF. F kan också vara en fru. Häromsistens var jag hemma hos en kamrat på W-provning. Hans fru lämnade oss när vi började prova W. Då hade han FF, fast på ett annat sätt. Dessutom heter hans fru E, därför blev det EF (vilket iofs var synd, då E är en trevlig prick. Hon skulle - vilket är intressant i det här resonemanget - hem till sin mor, vilket ju innebär hatt hennes F inte fick BF den kvällen... typ).
Jaga blomflugor med cigtändare.
Skicka en kommentar