fredag, februari 05, 2010

Mittemellan

Några är mitt emellan två jobb.
Jag är mitt emellan två kalas.
Tre om man ska vara noga.
2-åringar vet nog hur det ska firas dom......
+ 5 kg tårta innan den här helgen är klar.
Bara för att förkylningen sätter stopp för träningen.....

Bah!!!! =(

(Och kom inte och säg att man minsann inte måste äta tårta varje gång! "mamma tåta!!!" Vem kan motstå det?????????? jag är veeeeeek!!!!!!!!!)

Gla freda!

1 kommentar:

JN sa...

Fniss!
"Tids nog får vi äta gröt!" (eller visst finns det nåt sånt där präktigt uttryck??)