...med förkylningar.
varför är det bara jag som drabbas i den här familjen?
Stiftsungdomsmötet närmar sig till helgen, och jag är inte alls på topp, mycket beroende på denna klassiska dagisförkylning som envist hänger sig kvar. Det känns som om jag har varit sjuk sen jul, för tusan!!!
Det värsta är att nu när jag äntligen hade börjat mitt nya träningsliv =) så kan man ge sig tusana på att det spolieras varannan vecka, av förkylningsskiten!
irriterad!
Laddar inför stafetten och inför helgen, börjar bli dags för ett OS guld till snart, va? ;-)
länge sen sist...
Kör hårt nu, pöjkar!!!
Det funkar också
8 år sedan
1 kommentar:
Varannanveckassförkylning -- ja, så hade vi det under hela dagistiden, bara så att du vet vad som väntar...träna får man göra varannanvecka eller efter att barnen blivit vuxna...;)
Lycka till med SUM nu!
*kraaaaaaaaaaaaaaaam* från Danmark!
Skicka en kommentar