...att Darin kan man minsann lita på!!!
Men efter denna tredje kvalitetsmässigt katastrofala omgång av Melodifestivalen i nådens år 2010, måste jag säga att precis det.
Darin kan man minsann lita på.
Han är den som överlägset har infriat mina förväntningar på ett framträdande, och jag hoppas att han går långt i finalen, för det var en helt fantastisk låt som han levererade.
Alla håller naturligtvis inte med, men det kan jag ta;
Jag köpte det med hull och hår!
UTAN att blanda in snygghetsfaktor eller popsnöreimage.
Han börjar bli proffsig, den där lille killen....
För övrigt så packade vi givetvis upp alla datorer som finns i detta hemmet, och knäppte på tvn, för att kunna bevaka alla intressanta tävlingsmoment under kvällen; med eller utan musik =)
Funkar utmärkt!
Laddar nu inför lite längdskidor ikväll, och egen träning imorn fm.
Mycket sport nu för tiden....
Det funkar också
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar