lördag, februari 06, 2010

Simultankapacitet

Bloggar och chattar samtidigt....
Och väntar på Övik online i schlageranda!

Inmundigat tre-fyra tårtbitar på helgens första kalas, och då är det tre tårtor till att göra tills imorgon.
Jag känner mig lite trött på tårta.....
får hitta på nåt annat tills min egen födelsedag om en vecka.

Känner mig annars oroväckande oinspirerad inför kvällens schlager premiär, jag hoppas att det kommer igång, när det väl startar =)

Och annars är det okej i tillvaron
timrå vann tydligen idag, och nu skottar dom gatan också.
Vilken lördagkväll!
Man kanske till och med får gå ut och skotta ur infarten innan kvällen är över =/ jösses....

19.59, och nu är det dags att FOKUSERA ;-)

Sjung med nu ordentligt, hörrni, så vi hittar bästa låten till stora finalen i år! Det är på tiden att det blir nåt för oss igen =)

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Du har fått en utmaning av mig på min blogg -- vassego´! The award...*ler*
KRAM

MVH sa...

Weow! Måste kolla!...
å herre jäklar... ja då blir det till att fundera....