Och det är inte typ en röjarfest här hemma som jag försöker beskriva.
Är precis hemkommen från ett klädparty, barnkläder av märket Me&I
Ja ni ser ju själva, det hade kunnat bli ungefär hur dyrt som helst, men det blev det inte, och det är man ju lite nöjd över =)
Kul iallafall =)
Har annars precis hämtat oss från ett tredagarskalas, vilket har medfört tårta i typ en hel vecka, och nu väntar vi på nästa kalas till helgen =)
That´s the price you have to pay när man har fött barn en vecka innan man själv fyller år =/
Jobbar igen efter en vecka av vila och rekreation (eller... ja typ....) och förfasas över hur taskit plogat det är på, ja i stort sett alla vägar jag färdas på till och från dagis och jobbet. Ska det vara så här nu fram till våren? Jag är inte säker på att jag gillar det...
Annars kan jag rapportera vattenskada på dagis från förra veckan =/
Det har medfört att det har pusslats med andra lokaler i några dagar, och i morgon ska det flyttas till en permanent lokal för dom här småttingarna. Det blir lite bökigt, men förhoppningsvis så blir det snyggt och nyrenoverat när det är klart om ett par månader... tidigast =/
På återskrivande =)
Det funkar också
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar