torsdag, oktober 23, 2008

Idag älskar jag...

- att gå ner med min usbsticka till Lofoto och framkalla foton via deras extremt smidiga datorhantering som man UTAN problem hajar själv som kund =) Swisch swisch så är det klart!

- den där kokkos doftande thai soppan med kyckling, svamp och zucchini, som bara är helt fantastisk!!!

- Ida och Janne =)

- att det fortfarande är skönt väder och soligt på dagarna. Men det lär jag ju få äta upp att jag säger nu =/

- choklad =)

Inga kommentarer: