söndag, oktober 12, 2008

Favorit i repris?

Gräva gräva gräva gräva gräva gräva gräva gräva gräva gräva gräva gräva....
och så lite grävning innan kvällen =/

Så tillbringar man en söndag på Västergatan 14.
Det enda som är bra med det är att Ida får Farmor-träna jäkligt mycket, och det är bra inför kommande tapas-weekend på Gålsjö bruk =)
Endast 2 veckor kvar nu =)

Imorn är det måndag.
Min favoritdag =/
Not!

Inga kommentarer: