... ni går väl och röstar i Kyrkovalet på söndag???????
;-)
Fler dåliga samveten som borde tas tag i, i detta hemmet:
- Städa kontoret.
Där jag sitter nu är anarki bara på dagisnivå. Hur kunde detta hända?
- Dammtorka lite överallt i hela huset.
Det är märkligt hur mycket damm det samlas på ställen där man inte ens vistas... eller just därför...
- Dammsuga ur bilen.
Det är säkert grus och damm i Skodan sedan typ 1900-talet. Vilket iofs vore lite sensationellt eftersom den tillverkades 2004....
- och så den eviga.... Börja träna.....
Kommer det någonsin att hända?
den som lever får se....
Det funkar också
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar