Hur definierar man en veckan där onsdag början på slutet, istället för fredag?
Skum.
Men schysst med långhelg!
Jag är så jäkla trött, jag kommer aldrig i säng på kvällarna. Mycket beroende på att jag är gift med en nattuggla som är som mest kreativ mellan 22-02....
Då är jag som minst kreativ!!!
Igår hastade jag fram och tillbaka till Östersund på planeringsmöte, och sen hem för att hämta bilen på verkstaden så att jag skulle kunna hämta Ida på dagis.
För vi hade ju inte orkat flytta barnstolen till den andra bilen.....
På dagis var det stor happening, Vårfest med frågeslinga, grillad korv och tårta!!!!!!
Och man kan tydligen blanda ihop korv, bröd och tårta och saft i en enda röra och ändå tycka att det är skitgott.
För mig helt obegripligt.
Försöker idag uträtta nåt vettigt på hemmaplan på förmiddagen, och på eftermiddagen ska jag hälsa på min pappa på Hospice. Han flyttade dit igår och det är enligt mamma "såååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiint där!!!!!!!!!!!!" så det ska bli spännande.
Folk tjatar om regn, men ännu kämpar solen.
Jag hejar på.
Det funkar också
8 år sedan
2 kommentarer:
Kan meddela att kl 15:19 är det åska i sundsvall.
Kan meddela att här åskar det också 15.31 och så vräker regnet ner...vad var det för planeringsmöte i Östersund?
Skicka en kommentar