Och framförallt att jag klarade mig utan klavertramp i möte med den blivande biskopen *stolt*
Schysst väder - najs nog att skicka strumporna för gott för den här säsongen, välkomna åter till hösten!
Det var väl det enda som kändes positivt idag.
Var en sväng på Hospicet till pappa, och jag vet inte.... Det är som värsta filmen, att uppleva det här förloppet. Han kämpar så förtvivlat att hålla sig kvar i den här världen, men jag tror inte att det håller speciellt länge.
Han ska inte behöva det längre.
Snälla Gud, nu är det nog.
Tack alla ni, som supportar mig och min familj i den här situationen.
kram till er.
Det funkar också
8 år sedan
3 kommentarer:
Känns som att landet är mer avlångt än vanligt. En varm kram kan man ju skicka mentalt, cafébesöket är svårare... Ser fram mot att träffs framöver.
Ja...trots kollegiesituationen, så är jag också långt borta...men du vet att du och de dina finns i tankar och böner!
Och en kram såklart!
*kraaaaaaaaaaaaaaam*
Hej min vän...största kramen idag till dig, mitt i det som är tungt!
*kraaaaaaaaaaam*
BM
Skicka en kommentar