tisdag, maj 26, 2009

Eftertext

Om jag skrev igår, tidig kväll, att det var en ångestladdad dag, så visste jag inte hur rätt jag skulle få.
Vi åkte tillbaka till Hospice vid 8-tiden igårkväll, och kl 21.45 drog min älskade pappa sitt sista andetag, medan vi maktlösa såg på.
Det har gått ett dygn sedan dess, men det känns som om jag har åldrats 100 år.
Men han har inte ont längre, han är fri och förhoppningsvis lycklig.

Och en sak till har jag erfarit - Gud hör bön.

6 kommentarer:

Sofia sa...

Vad tråkigt, men även skönt låter det som. Jag beklagar sorgen!
*KRAM* Sofia

Snillen Spekulerar sa...

Jag kan inte lindra din sorg med några ord men jag ger dig en stor kram och en famn som tröstar.
Kram

JN sa...

Så ledsamt. Har tänkt mkt på dig idag, men läste detta först nu.
Kram
/j

Britt-Marie sa...

Du vet att du och de dina finns i mina böner och jag finns med dig i din sorg...

*största kramen*

Anonym sa...

Vi tänker på dig! Stor kram!

Emma Nordung sa...

Kram!