lördag, oktober 17, 2009

Twitterliknande inlägg i en ångestfylld verklighet

Ida och pappa har en uppgörelse.
Hårda ord och vrålskrik utväxlas.
Jag undrar hur länge det tar innan mitt hjärta brister.
Bäst att inte lägga sig i.

1 kommentar:

JN sa...

Ibland är det omöjligt att inte gå emellan (å andra sidan kan man ju få spö av båda kombattanterna för att man lägger sig i).
krm
/j (kan säga mycket om duster med små döttrar...)