Gahh!
Vad tiden går fooooooort!
jag hinner ju knappt skriva förrän det har gått flera dagar och så blir det här en tråkig, seg blogg istället för nån annan ambition som jag hade från början *haha*
oavsett...
Farsdag har passerat, och Ida hade den goda smaken att köpa ett avloppsrensningstillbehör till högtrycktstvätten till sin pappa på den första Farsdagen =) Försigkommet barn det där....
Annars bestod helgen mest av grävning (Janne), Lek (jag *hehe*), farsdagsmiddag (mormor.. tack för det!) och taskit väder (?). Skönt att DET är över =)
Jag har dessutom fallit för en såpa som jag svurit på att jag inte skulle se, eftersom det huvudsakligen består av förnedringstv, och sånt tycker jag är omänskligt. Men "Idol 2008" har nåt som man bara måste se, och han heter Kevin =)
Hade jag varit 18 år, hade jag varit kär.
Vilken stjärna!!!
Vinner inte han årets tävling, så svär jag på att jag inte ska se det nån fler gång!!!
Och Scotts-Henric fortsätter att charma lördagspubliken i Dansbandskampen =)
Nöjd över det också, men dom får nog skärpa sig om de ska ta sig hela vägen fram till finalen. Men vad mycket skumma dansband det finns! Och detta är bara ett axplock!!!
Inte utan att det rycker i dansnerven...
Annars har julstämningen infunnit sig redan =)
Kul!
jag gillar julstäming.
Problemet är bara att när det verkligen är jul, så brukar den har försvunnit =/
Jag behöver dock inspiration inför julklappsinköpen, har EXTREMT dålig fantasi, nästan så jag är beredd att be om ursäkt i förväg.
Nån som har nåt tips?
jag är i behov av uppslag till pappa som har allt redan, kompis som har allt redan och Idas farmor.
usch..
blev plötsligt väldigt väldigt trött när jag tänkte på allt folk som kommer att vara ute och shoppa inför jul. Trångt och obarnvagnsvänligt =/
suck....
Det funkar också
8 år sedan
1 kommentar:
Ja, det är dilemmat att man kan ju göra klart alla julklappar nu, men man får inspiration av all trängsel och alla julsånger och allt pynt och alla tomtar och...
Ja, tips -- inte enkelt; vad ska man säga -- farmor; någon spagrej på Södra berget? Musikalbiljett? En ljudbok? CD? Matkorg?`-- vad är hon för typ av farmor?
Pappa -- i allsindar; de är svårast faktiskt...och dom har alltid allt och tusen slipsar och...ja du -- samma som ovan? Eller är han ClaesOhlssonverktygsfan? Nån snygg tröja?
Nä hörru, det här var inte enkelt, när man inte känner till folket ju...
Och jag vill också bara säga ---
KKKKEEEEEEEEVVVVVVVVVVVIIIIIINNNNNNNNNN!!!
SSSSSSSSSCCCCCCCCCOOOOOOOOOTTTTTTTTSSSSSSSSS!!!!!
Yes! En liten del av himlen på jorden...
PS! Imorgon utmanar jag dig och alla andra brudar i min blogg -- du ställer väl upp?
*kram*
Skicka en kommentar