Och då menar jag inte att det snart är jul och bla bla bla.
Advent kommer förresten före, och det är ju den största högtiden i den kyrka jag jobbar i iallafall, om ni inte visste det.
MEN det var inte det jag menade.
Killar:
Hoppa över följande stycke ;-)
Flickor:
Kolla in på www.mkopp.se och hitta en helt ny mening med... ja ni vet när ni har kollat =)
Själv ska jag inte köpa en enda tampong eller jobbig binda till i hela mitt liv!!!!!!!!!!!!
Jag medger att jag var skeptisk till en början, men som dom säger om kinapuffar... SÅ många kineser KAN inte ha fel ;-)
Annars så var det så där gräsligt länge sen jag skrev igen, och det har egentligen ingen förklaring. Jag har helt enkelt glömt det. Men det betyder inte att jag inte har haft tid, utan det är ren och skär demens som har gjort det.
En annan förklaring är att det har varit nåt typ hela tiden, så så fort jag har tänkt tanken så har den trängts bort av en ny =/
Jag har inte ens haft tid att posta ett paket som har legat här typ fler dagar (Sorry, Johan, den koooooommmmeeeeer!!!! innan du fyller år nästa gång *blink*)
Men här kommer en sammanfattning av det som har hänt de senaste två veckorna:
- Ida "jag gillar att äta sockar" Holmquist har börjat krypa största tiden, istället för att hasa fram på magen. Faller dock tillbaka i gamla hjulspår ibland.
- Jag har varit på matkväll med mina matintresserade arbetskamrater i Hsand igen, och denna gången var det Mexikansk mat som stod på menyn, Suck vad gott det var!
- Jag har köpt klart nästan alla julklappar! Tack, internet, för den möjligheten!!!!
- Scotts är fortfarande vidare i Dansbandskampen, och jag tycker att det är skandal att Larz Kristerz är vidare istället för Jannez. Skämmes!!!!
- På renoveringsfronten intet nytt.
- Festen då vin/öl/sprit-resterna sedan bröllopet skulle försvinna, avlöpte väl, trots att det inte försvann nästan någon sprit... Har vi överskattat våra bekanta???
Ja det är väl det som har hänt tror jag....
Och nu har Ida "jag sover aldrig mer än en halvtimme åt gången" Holmquist vaknat, så det är bara att kasta sig över gröten, och se glad ut =)
tjing!
Det funkar också
8 år sedan
2 kommentarer:
Skönt att få en uppdatering babe! Tycker nog att det är lite väl glest mellan gångerna! I allsindar, hur ska det bli med bloggandet, när du börjar jobba?
Var i trakterna idag, men men...Ikea fick en kortis och så...Får nog boka in något du och jag om det ska bli nåt!
*kraaaaaaaaam*
Jag sa ju det!
Skicka en kommentar