Det är helt uppenbart farligt att vara ledig så länge innan jul.
Flera dagar alltså. Då blir man liksom mer "åååh jag måste klä graaaaaaaaanen, uuuusch vad jobbigt, jag gör det imorn"-typ.
där är vi nu.
Häckar framför Nigella och Leilas jul.... båda under samma kväll, detta kan aldrig sluta bra! Jag har gått upp 2 kg, bara genom att SE programmen, slå det om ni kan!!!
(Nu var jag skitnära att börja kommentera julklappen från arbetsgivaren, men eftersom jag vet att några av mina kollegor troget väntar tills julafton med att öppna paketet, så ska jag inte här avslöja vad som var i det.... Dock avslöjar jag i och med det att JAG inte alls är så där jätte karaktärsfast när det gäller paket..... *ooops!* ;-) jag vet visst vad som är i....)
En fundering till - Julskivor!
VARFÖR släpper man en ny julskiva varje år (eller flera rättare sagt..) med SAMMA låtar som är med på ALLA julskivor som ever was made!!!?!?!??!!
Jag fattar inte det.....
Baj the vej, så fick jag inte ta sprutan häromdagen, så jag har inget att rapportera. Var liksom för osäkert sa dom, eftersom jag har tidigare fått allergiska reaktioner av vaccin. Trodde själv att sånt som hände på 70-talet var preskriberat, men icke!
Så nu är det 70-talets fel om jag får svininfluensan. Bara så att ni vet.
Jaha, borde väl antagligen julstöka med nåt nurå, men det är ju som sagt flera dagar kvar till jul =) så det blir en annan dag.
Imorn blir det iallafall ett försök att bli julfin =) Klippning kl 10!
goquell ;-)
Det funkar också
8 år sedan
1 kommentar:
Hmmm....du njuter nu va? Jag trodde inte du va en sån som tjuvkikade???? Man SKA inte öppna en julklapp förrän det är jul!
Tacksam att du ännu inte avslöjar dig...men det är nära nu ser jag...
Skönt att du får vara ledig! Njut av tiden....
Go jul goknul!
Skicka en kommentar