och garanterat fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys i fler dagar, eftersom idag är sista arbetsdagen innan en evighet av julledigt.
påminn mig om att jag kallade det för evighet, där i början av januari då jag har klagat över att tiden har flygit fram.....
Kallt som satan är det iallafall, ursäkta uttrycket, men jag kan inte använda nåt annat för att få fram själva käslan.
Jag tycker ändå att jag har varit förskonad från alla hemska varianter på julsånger som finns, men just nu skrålar Celiné Dion ut sin version av "Feliz Navidad", och jag vet inte...................... Jag är inte helt övertygad om man säger så.......
Idag är också dagen då jag förhoppningsvis kommer att ha samlat tillräckligt med mod och ledig tid för att åka in och ta influensasprutan, så här i sista minuten, men va fasen.....Nu är man ju ledig och kan ta lite krassliga dagar pga sprutan. hellre det än däckad i flera veckor av den RIKTIGA influenan.
alla julklappar inhandlade, alla julklappar bytta med små och stora vänner, några julklappar traditionsenligt redan börjat använda, eftersom ett akut behov uppstod, och all julmat inhandlad förutom skinka.
Känns rätt så på banan ändå. Jag väntar i vanlig ordning på att jag ska i panik komma på nåt som jag har glömt, precis när det NÄSTAN är för sent.
Den som lever får se.
Happy fjärde advent och sånt, och på återskrivande.
Det funkar också
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar