torsdag, augusti 13, 2009

Mellan årsmöte och kräftskiva...

...eller vad man ska säga.
Det är ungefär så det är, swisch hem från uppsala och Stora årsmötet (där jag för övrigt lyckades göra av med 1000 kr på ungefär 10 minuter, varav 7 av dessa minuter ägnades åt halleluja-utrop i en provhytt. Jag är löjligt förtjust i klädmärket Street One som numera inte finns i min stad, utan man får passa på när man är borta nånstans) och swisch iväg till ny-dagis på inskolning. Det gick finfint igår första dagen, och idag är det pappas tur. Hoppas på finfin rapport idag igen.

Jag försöker dessutom förgäves komma in i min svenskakyrkan-mail, men det verkar som om servern inte behagar samarbeta, nån annan som har det problemet för tillfället, eller är det bara jag?????????????????????
Det begränsar ju en liiiiiiiiiiiiiiiiite grann om man säger så *morr*

Mot helgen i raketfart, där kräftskiva är inplanerad i stugan (jättekul!!! har alltid velat tända lyktor i träden och mysa med infravärme. Nu är det bara infravärmen som saknas =/ hrm....), så jag försöker sno ihop en kräftbaserad buffé till 14 pers emellan mamma-passen. Min enda begränsning är kyl- och frysutrymmen både här och i stugan..... kanske inte är så dumt med en frysbox ändå....
Veckans I-lands problem =/

Ska dessutom hinna lämna in skodan till skadebesikting (jaaaaaa, jag har repat lacken... och givetvis var det mitt fel. Inte bara lite utan gaaaaaaaaaaaanska mycket....) på fredag och även då kvista till stugan innan kl 17.

Inte undra på att man tycker att tiden går fort....

flås flås, ner till kyrkans hus för planeringsmöte!
vi hööööööööööörs!

Inga kommentarer: