Det förhandlas kraftigt, ska ni veta, på Svenska Kyrkans Ungas stora årsmöte. Den organisation som jag ägnar min arbetstid åt alltså.
Vi sysslar för tillfället med språklig revidering av stadgar, vilket är precis lika upphetsande som ni kan tänka er ;-)
iväg hemifrån alltså, har den snabbtänkte redan listat ut. Vi är i uppsala, och det vackra vädret fortsätter som beräknat nu när semestern är slut =/
Börjar dessutom bli en aning krasslig.. fortsätter det på den inslagna vägen, så har vi nog en hes förkylning i full blom *suck* boven i fråga hann vara på dagis i fyra dagar innan det visade sig...
Spänd inför bytet av dagis i veckan, vi får se hur det går.
Just nu känner jag mig som en idiot som har tagit henne ifrån det ställe där hon trivdes, men jag hoppas att bytet blir bra för henne i långa loppet.
well, röstning pågår, så smygbloggandet får upphöra nu.
hörs!
Det funkar också
8 år sedan
1 kommentar:
Stadgefrågor är spännande, demokrati är alltid kul, kan sakna just den delen oerhört mycket, men jag är ju en sån nörd ju!
Krya på dig, hoppas ni har bra dagar!
*kram*
Skicka en kommentar