fredag, februari 27, 2009

Fredagkväll

Helgen swischar fram som en galen skoda på motorvägen, snart är den över och arbetets tunga ansvar ligger som en mara över mina i övrigt bär-skadade axlar, och sinnet grumlas med funderingar kring stress, bensinpris, dagiskläder, magsjuka och tråkiga vardagsmiddagar.
I nämnd ordning.

Hur f-n ska man hinna allt när man arbetar?
Hur gjorde man innan?????

Men man överlevde ju, så why not liksom....

Jag har iallafall piggat upp mig med ett par nya jeans idag =)
Kan lyfta vilken dag som helst.

Gräver ner mig i arbetsångest och hoppar ner under täcket.
Trevlig helg. Om ni kan =/

Tjo!

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Grattis på namnsdagen!
*kram*
en till...