Ni kanske undrar om jag har glömt att utmana några specifika personer i samband med mina utmaningar, men den trista sanningen är att jag har inte så många bloggande vänner, som kan nyttja utmaningarna.
Bara Brittis, och jag fick ju den av dig ju.....Det kanske blir tråkigt om du får tillbaka bollen, typ :-) Eller så blir den en större utmaning varje gång *hehe*
ja så var det med det.
Det funkar också
8 år sedan
2 kommentarer:
Jag kvistar förbi nån dag då jag inte jobbar. ;-)
Men hallå där!
Sa till Brittis idag att jag inte sett till dig på ja....länge! och frågade om du inte fanns ute i denna härliga värld....vilket du gjorde. Hörde att du snart börjar jobba igen...själv så är jag ju hemma med Walter ...men bara till i Aug...sen blir det jobb igen. Hoppas allt är bra...
//kram Chatrin
Skicka en kommentar