onsdag, mars 24, 2010

Confesion!

Jag bloggar på arbetstid.
Igen.

Jag har ingen moral.

Jag kan också erkänna att jag på ungefär 20 timmar, har lyckats glömma bort nästan allt som jag lärde mig på Intranäts-kursen igår.
Allt utom lösenordet.
Och det är ju bra iofs....
Eller så är det så, att det FAKTISKT var nåt fel på sidan i förmiddags när jag försökte fortsätta jobba med min sida.

Jag kan också erkänna, att jag utan någon som helst skam i kroppen, har lurat ut arbetskamrat E på lunch idag, trots att han hade med sig matlåda.

Det går helt klart utför...

Jag yrar fortfarande runt med mina packlistor, och det går långsamt framåt.
Den nya investeringen - vandrarskor som nämnda arbetskamrat var vänlig nog att hjälpa till att handla - har ännu inte fått komma ut och trampa Sundsvallsmark. Jag hoppas att de har fått gjort det innan resan iallafall... Jag är nog inte så strategisk i det här fallet....

men vaddå, *jag har ju hela helgen på mig....* Typ.

men ändå....
idag tackar jag Gud för:
Compeed
Rikskuponger
Vänner som drar med en på skumma saker, som man själv inte skulle komma på tanken att göra. Som Tjejmilen tillexempel. Jag får se om jag överlever. Men vi har iallafall bokat ett fint hotell =)

Klart slut.

5 kommentarer:

Helene sa...

Maria! DU är så bra!!!!

Vi syns på Tjejmilen, vart ska du bo? Är du med på Vårruset i Sundsvall 25/5 också? Min syster har lurat med mig på Tjejvasan 26/2 2011, så jag tar de två löploppen som förberedelse!

Kram
Helene

JN sa...

Tjejmilen!?
...få se nu, du fyller inte 40 än på ett par år?
;-)

MVH sa...

Helene: vi bor på Scandic Anglais. Dock inget vårrus.

Johan: VA FAN MENAR DU????????????? VILL DU ATT JAG SÄGER UPP KONTAKTEN MED DIG OMGÅENDE ELLER VAD ÄR DET FRÅGAN OM?????????????????? !!!!!!!!!
;-)

JN sa...

Meh... Springa EN MIL?? Hellooo? Det är ju typ ... hur många kilometrar som helst! Det kan ju va skadligt! jööö! Ena stunden lattemamma och nu värsta Susanne Lanefeldt-spänstaren! Vars ska de schluta? ;-) Puß

MVH sa...

Vem sa nåt om att springa hela tiden????????????????? =)