Idag är det Nationaldagen och samtidigt även min älskade mans och min förlovningsdag.
Och den tillbringar vi exakt hela dagen i trädgården och sågar med motorsåg och kör kvistar i kvistkvarnen.
Sedan firar vi ovanstående med pizza.
Det är kärlek det.
Jag ville bara tala om det, ifall nån undrade.
;-)
Det funkar också
8 år sedan
2 kommentarer:
Själv har jag tillbringat en bröllopsdag i tvätthallen på OK. Ungarna fick pengar att springa å köpa godis för, så vi fick va ifred en stund ... Och dammsuga. *sant* Men det är fint på nåt sätt det också!
Grattis grattis!
Huvudsaken är väl att ni firar och förhoppningsvis är det minst 50 såna dagar till som kommer...
*kram*
BM
Skicka en kommentar