lördag, juni 06, 2009

Glamour

Idag är det Nationaldagen och samtidigt även min älskade mans och min förlovningsdag.

Och den tillbringar vi exakt hela dagen i trädgården och sågar med motorsåg och kör kvistar i kvistkvarnen.
Sedan firar vi ovanstående med pizza.

Det är kärlek det.

Jag ville bara tala om det, ifall nån undrade.

;-)

2 kommentarer:

JN sa...

Själv har jag tillbringat en bröllopsdag i tvätthallen på OK. Ungarna fick pengar att springa å köpa godis för, så vi fick va ifred en stund ... Och dammsuga. *sant* Men det är fint på nåt sätt det också!

Britt-Marie sa...

Grattis grattis!
Huvudsaken är väl att ni firar och förhoppningsvis är det minst 50 såna dagar till som kommer...

*kram*
BM