fredag, juni 05, 2009

En dejt

Min tall har en dejt!!!!!!!!!!
Och förhoppningsvis blil det nåt också =)
Dom kanske går hem tillsammans....
Fortsättning följer...

Sen vill jag bara meddela att på aftonbladet.se går det att följa Robin Söderlings semifinal i tennis i Franska Öppna mästerskapen, via skriftligt referat live *asgarv*
vad hände med ny modern bildteknik?
jaja, det går väl bra det här med, men det är inte så... hm.. effektivt typ ;-9

Helg igen!
vi får se om det blir nån action i helgen, mannen ligger i tandläkar stolen akut, och försöker få en tand utdragen, så vi får se hur det slutar...
ni vet ju alla vad som händer när en man är förkyld eller har tandvärk eller nåt annat sånt där ;-9

Lite sågande på tallen står annars på schemat.
Om det inte regnar vilket är stor risk.

Annars är det bokprat ikväll på den efterlängtade temakvällen med tjejkompisarna.
Boktips och Oboktips!!!
Det sista är typ en bok som man har läst och blivit riktigt besviken på.
Jag har ännu inte hittat nån sån till mitt tips, men jag jobbar på det i elfte timmen!!!

vi hörs!

1 kommentar:

JN sa...

... fast visst är det så att tandrötterna hos män är mycket segare än hos kvinnor? ;-)