fredag, januari 09, 2009

Alive

Jag lever fortfarande.
Bara så ni vet.

Nyåret har knappt börjat, förrän jag tycker att en evighet har gått.
(skriver fortfarande -08 då jag ska krysta fram ett datum, så så jäkla lång tid har det inte gått!!!)

Gör inte nåt vettigt.
Försöker att inte spendera alla julklappspengarna på barnklädesrea.
Försöker att inte äta vrålonyttig mat så jag kommer i arbetskläderna igen.
Försöker att få klart Idas rum så att hon kan flytta in dit och inte vakna av faderns väckarklocka varje morgon. Men det är ju tur att nån vaknar, för han gör det då inte *fnys*

Får se hur det går.

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Arbetskläder? Har jag missat nåt? Aha, du menar fleecevästen??? Jaja, men du e ju så rackarns smal numer....
*kram*