Avslutat arbetsdag nr 7 av 10 denna intensiva tvåveckorsperiod, nu är det bara tre dagar kvar till ledigt =)
och då är det ledigt med besked, nämligen hela fyra dagar!
Eller ja.... ledigt och ledigt... det planeras byte av garageport, och det känns som om bara själva planeringen är jobbig =/
Jag ska inte klaga ändå, har tillbringat helgen med 9 grymt taggade Distriktsstyrelseledamöter i något så fashionabelt som Biskopsgården i Härnösand.
Ja, fashionabelt för människor som är vana att slafa på liggunderlag i kalla barntimmelokaler, och äta grillkorv till middag. Denna helgen har varit fylld av kaffe i kopp med fat, vikta servetter, serveringsvagn, kristallkronor, mathiss och snirkliga tygbeklädda möbler i pastellfärger och gulddekor.
Trevligt! Jag tackar särskilt för den grymma psalmkonserten på lördag kväll, som endast hängivna Svenska Kyrkans Unga nördar kan uppskatta ;-) Lovely!
Laddar ikväll apatisk i soffan, tillsammans med lika apatisk man (som har målat badrum hela helgen), inför ett tvådagars planeringsmöte med mina arbetskamrater på Höga Kusten hotellet. Jag har länge sett fram emot detta tillfälle att sätta sig ner och bara få våldsplanera utan att ha telefoner och tider som begränsar kreativiteten. Dock har jag ingen som helst aning just nu, hur jag ska kunna producera nåt vettig från min helt slutkörda hjärna, efter denna helgen.
Men den som lever får se =)
Over and out.
Det funkar också
8 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar